تاثیر مصرف مواد مخدر بر انزال زودرس

  • خانه
  • تاثیر مصرف مواد مخدر بر انزال زودرس

تاثیر مصرف مواد مخدر بر انزال زودرس

نوشته شده توسط تیم تولید محتوا دسکتو

2023-07-23T11:09:00+04:30

تاثیر مصرف مواد مخدر بر انزال زودرس 


انزال زودرس یکی از مشکلات جنسی شایع است که می تواند بر روی کیفیت زندگی و روابط عاطفی و جنسی افراد تاثیر منفی بگذارد. از مواد مخدر نیز به عنوان یک عامل موثر بر روی عملکرد جنسی و انزال زودرس همچنان استفاده می شود. در این مقاله، به بررسی تاثیر مصرف مواد مخدر بر انزال زودرس پرداخته خواهد شد. با توجه به اینکه افراد زیادی از مواد مخدر برای ایجاد تاخیر در انزال استفاده می کنند، شناخت دقیق تاثیر مواد مخدر بر آن اهمیت بسیاری دارد. 


زودانزالی چیست ؟ 


زودانزالی یکی از مشکلات جنسی رایج در میان آقایان است که می تواند تأثیرات جدی بر روابط جنسی و عاطفی فرد داشته باشد. علل زودانزالی می تواند به دو دسته فیزیکی و روانی تقسیم شوند. علت فیزیکی شامل ختنه ناصحیح می باشد. در صورتی که علل روانی دخیل باشند، می تواند شامل استرس، اضطراب، افسردگی، ناراحتی از بدن و کمبود اعتماد به نفس باشد. 
برای درمان زودانزالی، ابتدا باید علت اصلی آن شناسایی شود. در صورتی که مشکل از عوامل روانی و رفتاری ناشی شده باشد، روش های روان درمانی مانند مشاوره و درمان های رفتاری می توانند به کنترل مشکل کمک کنند. در صورتی که مشکل فیزیکی باشد،ممکن است فرد نیاز به جراحی داشته باشد. 
برای مطالعه بیشتر، می توانید به مقاله زود انزالی چیست؟ در وبسایت ما مراجعه کنید.


استفاده از مواد مخدر جهت تاخیر در انزال 


زودانزالی یکی از مشکلات جنسی شایع در مردان است که می تواند به نارضایتی جنسی در همسر و خود مرد منجر شود. بسیاری از افراد از مواد مخدر برای ایجاد تاخیردر انزال خود استفاده می کنند. در واقع با استفاده از مواد مخدر، زمان بیشتری به طرفین داده می شود تا به ارگاسم برسند.


مصرف مواد مخدر، چگونه باعث تاخیر در انزال می شود؟ 

تاثیر مواد مخدر بر عملکرد جنسی
سوالی که شاید ذهن بسیاری از افراد را مشغول کرده باشد، این است که در هنگام مصرف مواد مخدر، چه اتفاقی در بدن میفتد که باعث تاخیر در انزال می شود؟  
هر پیامی، هر حسی در ارگان های مختلف بدن، بخواهد به مغز مخابره بشود و مغز دستورات لازم را بفرستد، این پیام باید توسط مغز ادارک شود. با مصرف مواد مخدر این مسیر سرکوب می شود. حتی اگر فرد میزان زیادی مواد مخدر برای ایجاد تاخیر بیشتر مصرف کند، ممکن است هرگز انزال صورت نگیرد؛ چرا که حسی توسط مغزدریافت نمی شود. به تبع دستور انزالی نیز داده نمی شود و انزال صورت نمی گیرد. 
عملکرد بی حسی جهت ایجاد تاخیر در انزال نیز شبیه مصرف مواد مخدر می باشد.
برای مطالعه بیشتر در این مورد می توانید به مقاله بی حسی چگونه باعث تاخیر درانزال می شود؟ در وبسایت ما مراجعه کنید. 


معایب استفاده از مواد مخدر جهت تاخیر در انزال

 درمان زود انزالی در شیراز
استفاده از مواد مخدر و تاثیرات آن بر سلامتی جسمانی و روانی افراد، موضوعی است که در سال های اخیر به یکی از مهم ترین موضوعات سلامت عمومی تبدیل شده است .
با توجه به تحقیقات انجام شده، مصرف مواد مخدر بر رابطه جنسی و عملکرد جنسی تاثیرات مخربی دارد. 
از مشکلات جنسی می توان به کاهش میل جنسی، مشکلات عملکرد جنسی (مانندناتوانی جنسی) و رفتار جنسی در زمان های نامناسب ،زودانزالی یا دیرانزالی اشاره کرد.
بر اساس تحقیقات، استفاده از مواد مخدر در سه مرحله رابطه جنسی یعنی مرحله تمایل، مرحله تحریک و مرحله ارگاسم تاثیرات قابل توجهی بر روی عملکرد جنسی دارد. از دیگر تاثیرات استفاده از مواد مخدر بر رابطه جنسی، آسیب به برخی از قسمت های مغز مرتبط با لذت و رابطه جنسی است. با تاثیر گذاری بر مغز، بعضی از مهم ترین قسمت های مغز که مربوط به لذت و رابطه جنسی هستند، آسیب می بینند. 
در نتیجه، استفاده از مواد مخدر برای برطرف کردن مشکلات جنسی،  علاوه بر اینکه تاثیری مثبت ندارد، ممکن است باعث تشدید مشکلات و آسیب های جنسی شود .
بنابراین، بهترین راهکار برای حفظ سلامت جنسی، پیشگیری از استفاده از مواد مخدر و در صورت وجود مشکلات جنسی، مراجعه به متخصصین مجرب و متخصص در این زمینه است. 


درمان قطعی انزال زودرس 


درمان قطعی انزال زودرس، انجام عمل(Repair)  ترمیم ختنه می باشد. از آنجایی که پوست ختنه گاه (پره پوس) یک ناحیه خاص شهوتزا است که دارای یک شبکه غنی و پیچیده از اعصاب می باشد، ختنه کردن آلت تناسلی را به طور قابل توجهی بی حس می کند، اما ختنه ناقص ممکن است موجب ایجاد زود انزالی شود. 
انجام عمل(Repair)  ترمیم ختنه می تواند درمان قطعی زود انزالی باشد. زود انزالی درآقایان با انجام عمل(Repair)  ترمیم ختنه توسط دکتر رباطی درمان می شود.

شما میتوانید جهت مشاوره حضوری و آنلاین و درمان زود انزالی، به دکتر برومند رباطی مراجعه کنید. 
برای مطالعه بیشتر در مورد درمان زودانزالی، می توانید به مقاله درمان قطعی زودانزالی در وبسایت ما مراجعه کنید.

  قدرت گرفته از  رایانش ابری دِسکتو